Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Terug

Een rekening ontvangen voor vastzitten in de lift?

Lucas

26-02-2012 | 14:35

Een kleine week geleden ben ik met 2 vrienden op vrijdagavond vast in de lift te komen zitten. We deden niks tegen de regels van de lift zo als: het maximale gewicht overschrijden of het aantal personen. Toch bleef de lift vast zitten, dus we belden de liftmaatschapij. Deze zou binnen een half uur iemand sturen, over de rekening van 218 euro werd niks gezegd! Twee en een halfuur later werden we pas bevrijd. Hoe kan het dat wij door een fout van de liftmaatschapij in een keer 218 euro lichter zijn? Is dit standaard procedure? Hoe vecht ik dit aan, want als ik mijn vaste lasten heb betaald houd ik minder dan 218 euro over... een heel duur ritje met de lift misschien moet iedereen maar met de trap van af nu.

 

Al vast bedankt voor de reacties.

 

 

 


  

1 Antwoord

Antwoord van Grunbach Liften
10-06-2012 | 19:24

Indien de lift niet meer in de garantieperiode zat, zal de rekening door de gebouwbeheerder moeten worden betaald. Een argeloze gebruiker van een lift kan natuurlijk nooit voor deze kosten opdraaien.